零晨3.4點諗起細個既自己..
眼淚系眼角流\__/..
又系一次無聲哭泣xp..
由細到大最自豪既系..
自己喊冇人知. 喊冇聲吾洗煩到人..
由細到大都系既..
牙尖嘴利..x)
幼稚園..K1.K2返學都冇喊過話驚/
到K3..有新老師黎...開始怕陌生人.
點解..忘記佐..
但怕陌生而拉住婆婆.仲記得
小2個年幾黑暗我會記得...
你每句說話..你個樣..
我諗起都驚..我諗起都想喊..
我諗起都震..講起但要忍.
系你令我第一次甘驚返學.
我未試過每日返學避系W.C喊.
我未試過每日臨訓前都喊..吾想第2日到之後要返學.
我吾敢再系陌生人,吾熟既人面前講野..
多得你..
我真系未試過.,.
|