-v-`iammisa.c


個人資料
lic_yu
暱稱: `♥C:yu
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
月 曆
« April 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新日誌
2011-07-27
孖公仔..。
我只求一個人 一點自尊...
下次。
洋蔥
日誌分類
全部 (88)
訪客留言
Betamethason... (CesWeme)
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
LAM人xanga.
My Xanga.
淑婷Xanga.
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 1337
搜 索
RSS Feed

2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


2009-02-23 分類: 未分類

赤西和美23才お誕生日おめでとう! (喂)xd

我親愛的KAME`223生日的你今年23歲了XP`
我會見證你同某
以後既十幾廿年伽啦XDD`
希望你今晚吾會俾大笨狗吃得一點也不剩(喂)XD

亦希望卡咩你跳舞唱歌拍劇.樣樣都繼續甘叻.
繼續努力!
KAT-TUN的K. AT-TUN把你棒在掌心喔;)`!XDD
我們也會~~




2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


2009-02-15 分類: 未分類

草野博紀
21才お誕生日おめでとう!


我最寵愛的..(淚
生日快樂..21歲了..要乖喔好不好..
大學好好把它讀完..好好的努力..

那就會跟一樣..向NEWS的隊伍進發..再次回歸 (摸頭.
我就在這裡等著你回來! 給你無限的支持!
KUSANO I LOVE U




2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


Primary. 分類: 未分類

零晨3.4點諗起細個既自己..
眼淚系眼角流\__/..
又系一次無聲哭泣xp..

由細到大最自豪既系..
自己喊冇人知. 喊冇聲吾洗煩到人..

由細到大都系既..
牙尖嘴利..x)


幼稚園..K1.K2返學都冇喊過話驚/
到K3..有新老師黎...開始怕陌生人.
點解..忘記佐..
但怕陌生而拉住婆婆.仲記得
小2個年幾黑暗我會記得...
你每句說話..你個樣..
我諗起都驚..我諗起都想喊..
我諗起都震..講起但要忍.

系你令我第一次甘驚返學.
我未試過每日返學避系W.C喊.
我未試過每日臨訓前都喊..吾想第2日到之後要返學.
我吾敢再系陌生人,吾熟既人面前講野..
多得你..
我真系未試過.,.

 




2009 年 2 月 3 日  星期二   晴天


2009-02-03 分類: 未分類



我究竟系點/_\`..
我想試下算系識飯啦..
但自己又驚/_\~~
HAHA :D`  都系乖乖地算啦=P...











吾明自己啊....=)..
朋友不多..但..





我討厭..
討厭自己處女座..怕醜到死!




2009 年 1 月 31 日  星期六   晴天


新一年*3* 分類: 未分類

新一年..就大一歲=D
今年冇打俾LAM人嗌倒數啊..
因為屋企鋤大dee..xd
何況成過佐11點鐘打俾其他人吾系我作風xd
BUT ONLY會打俾麗梅.haha
鋤鋤下-_-輸佐廿幾蚊-_-"

新年假有D難過..
但吾好甘快返學= ="
開始討厭了..SHIT!

聽日拎CON GOODS
同埋同LAM人淑婷出去~



新一年.我希望自己容忍量可以再大D.
新一年.我希望葉詠霖吾好再亂諗野.
因為每一次佢既冷淡我都好興=_=
新一年.我希望淑婷同我出街既話吾好甘癲-_-
因為每一次佢都好難控制= ="
新一年.我希望八女生永永遠遠都甘FD.
因為我想到中六影大合照..我地8個會企返埋一齊影^^
新一年.我希望我d男仔fd吾好內訌-_-
因為真系好麻煩..
新一年.我希望J家D人好好工作.
因為我吾想我D錢亂FING..x)
新一年.我希望自己可以學識儲錢.
因為我俾阿爸遺傳佐鍾意數錢XD
新一年.我希望自己身體愈黎愈強壯.
因為我一次都吾想病=p
新一年.我希望心想事成=D
因為我有好多心願.
新一年.我希望天父繼續照顧我.
因為..i just can believe you.god;)



« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 18 | »