2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


2009-09-06 分類: 未分類

                    """琴日同jackie &皮皮去左UA睇愛出貓:::
                                    講糸會考到出貓
                           出貓d技術真係高"]
                                   偷下師先....._......嘻

                          小肥d廣東話正到爆..
                        我地睇到係甘笑
                    去左muji買筆筆
                         ThEn去買file
                               再去買書
                                    我走先...因為唔得閒
\\\
                                         開心開心開心開心開心開心

                          唉!!好討厭上堂的時候
                        悶到咩甘.........
                                 好懷念2A的日子
                  [      [[2A永遠是最好滴]]]

                 Drama大家都做得好好
                   都冇白費到
             羅左個全體合作獎

 

 






訪客留言 (返回 lida 的日誌)


babeying520 於 2009-09-29 10:07 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



z80007x 於 2009-09-28 10:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-29 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



comingss 於 2009-09-23 06:57 PM 發表:
我岩岩申請左qooza希望大家多多支持

做朋友好唔好?

去我的網睇睇la

http://blog.qooza.hk/comingss
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yibabiii 於 2009-09-20 08:24 PM 發表:
c0mm3nt'`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PrEttY520 於 2009-09-19 12:31 AM 發表:
嘩嘩,我都想睇愛出猫呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sophia522 於 2009-09-18 08:29 PM 發表:
你系3a既同學!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar
Posted at 2009-09-20 10:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yibabiii 於 2009-09-18 06:53 PM 發表:
c0mm3nt'`
我都想睇呢套戲@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kennypk1023 於 2009-09-14 09:04 PM 發表:
路過CM=]
要回嫁v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



z80007x 於 2009-09-09 09:57 PM 發表:
COMMENT=]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TyINGIngsSkY 於 2009-09-08 07:38 PM 發表:
comment
好多人都睇左- -
我都未睇tim- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lida
暱稱: TiNG:))))
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
good(0_0)
F.3 last day~~12/7/2...
2010-06-29
2010-05-07
2010-04-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單