"""琴日同jackie &皮皮去左UA睇愛出貓::: 講糸會考到出貓 出貓d技術真係高"] 偷下師先....._......嘻
小肥d廣東話正到爆.. 我地睇到係甘笑 去左muji買筆筆 ThEn去買file 再去買書 我走先...因為唔得閒\\\ 開心開心開心開心開心開心
唉!!好討厭上堂的時候 悶到咩甘......... 好懷念2A的日子 [ [[2A永遠是最好滴]]]
Drama大家都做得好好 都冇白費到 羅左個全體合作獎