3月14日 白色情人節 係自稱"青衣鋼條健"既梓建生日!
本身諗黎諗去都唔知送咩好!結果我就同玉瑩夾左一份禮物~香濱一支!
到左約定既時間,出發到達左我自己都好耐無去到既~新桃園
一大班人食飯,幾開心啊!^^
食完飯之後過左去佢地屋企~~~
上到去之後,梓建佢地落左去買啤酒,跟著~我、玉瑩、阿屈就係到準備個驚喜俾梓建!
(阿崑話呢個驚喜主意佢出架!)
梓建唔知有買到蛋糕俾佢,一返黎我負責關燈,阿屈負責搬個蛋糕個出黎~~~
大家就係到唱"happy brithday to you…"真係幾感動架!梓建你覺得呢?^^
跟著大家就係到食下、玩下、飲下!包括—話事啤、射龍門、789
我本來都唔係輸好多架…但係唔知點解789我真係輸到嘔=-=
醉醉地~~~之後唔知啦!^^"我記得打左陣牌添架!
不過,我好記得梓建拎個枕頭掉我…我點都記得啊!
之後,訓左一晚…第2日再打過牌!正!哈哈~~~~~~~~~~~~
祝你,生日快樂,越黎越靚仔!
翠湖"四大才子"!
自稱"青衣鋼條健"
with 香濱一支!
me`
大合照!
阿屈、梓健、阿樹、阿叉、凱嗚
阿崑、me 、玉瑩
生日蛋糕啊!^^好靚啊!你d兄弟真有心!!
|