------------------- 
 
()彷如孖女這份願叫世間知己.
記得 沒有 :-*
  
kying4manh0yanpopowa   F_4_E ♥
-------------------
lightingbug
暱稱: 螢*蛙>3
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-17
2010-02-23
2010-02-14
2010-01-22
2009-12-31
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


2009-07-23 分類: 未分類

暑假第14日ahh

金日1日8點幾雞雞上左我屋k;

因為自己d野.s0rryahh{雞雞}/_\

搞點哂去左sunp0屋k附近等佢.

等左超耐...call的.個的士c機系度叫我地吹sunp0快d.

sunp0黎到.系車出邊同我地say hi.個的士c機系度講.{中say咩 hi牙.快d上車中好拉}xd

極速咁飛的詔去屯市.去UA睇{harry p0tter}

個陣已經開左場*3*

nini出左黎比左飛我地.

哇.坐左成2粒中-_-

凍到嘔ahh.

之後去左食野.^_^chingman走左~_~

影貼相.;p sunp0又走埋.

我同雞ying.nini後元朗開工.

企到4點nini去左.

之後同雞ying.系公園坐左陣就反歸lu*

 

 






訪客留言 (返回 lightingbug 的日誌)


Tina_lOveu 於 2009-07-25 09:38 PM 發表:
"Comment'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ths^_^
Posted at 2009-07-26 10:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



deAryI 於 2009-07-25 08:29 PM 發表:
c0mment`=)
今集cut左好多劇情v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ths.
系ahh.v0v
Posted at 2009-07-26 10:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raymond0987 於 2009-07-25 04:02 PM 發表:
真係唔好睇-__-''
好悶"
個結局都唔係結局-.-
Cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺得個結局吾知點咁*0*
ths^_^
Posted at 2009-07-26 10:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2009-07-25 02:47 PM 發表:
點可以睇到訓著咖-___- 白痴!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都冇話訓得著v0v
白痴雯xd
Posted at 2009-07-26 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TiMtIm1314 於 2009-07-24 09:45 PM 發表:
 
cmcm=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ths^_^
Posted at 2009-07-25 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raymond0987 於 2009-07-24 07:08 PM 發表:
我都係去果到睇boo''=]
哈利波特..-___-
睇到我訓著左-.-
Cm:"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha(;
吾系ahh.都幾好睇ahh@_@
Posted at 2009-07-24 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuma0_v3v 於 2009-07-24 05:20 PM 發表:
c0mm3nt;>
要回的說*0*
Chingwa^___^;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ths(;
貓爺^_^
Posted at 2009-07-24 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirleyfeel2 於 2009-07-24 05:07 PM 發表:
comment!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

彭彭^_^
Posted at 2009-07-24 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



高b賢^0^ 於 2009-07-24 01:29 PM 發表:
我超高b也..
死青青xd`
你超蠢丫xd`
我醒過你^______^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0hh.打爆你\3/
Posted at 2009-07-24 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bananacin 於 2009-07-24 01:02 PM 發表:
comm3nt babi1 :>!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ths^_^小啡(;
Posted at 2009-07-24 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


« | 1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]