今日好悶呀~因為唔駛番學呀~我就係屋企訓教 ~點知meipo打比我呀~我就冇問我細佬囉左個車出去踏~點知比我細佬知到左呀~係咁嘈我啦~好煩.....唔想講啦....有一個人超黑我憎個果人叫(亞澤)
............唔想講佢呀~講到我火都黎.......佢呀成日都見到我囉我細佬d車出去..好憎佢次次都係佢講囉~.....想我比我細佬話...
超想打佢啦..好似d公仔咁...打到佢死......哼哈