唉.....今日開學本黎好驚架~點知係新學校識左一個朋友~哈~後來唔驚啦~排隊是上課室個時亞sir叫我個名~d男係到睇我呀~有一個講我幾得咁哈~亞sir比左d字叫我抄手提d野比佢呀~點知講我幾得個男仔~坐左我對面呀~跟住個個人有張有手提d凸登比我睇呀~我冇理佢呀~我跟我個朋友~去左踏車番左屋企~落左街陪朋友坐左一陣
就番左屋企訓教~