原來你不是我最愛的人
原來你咩都唔係
ligovanessa
暱稱: vanessa vanvanXDDD
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-16
2011-02-02
猜不透
2011-01-26
遺忘了的物件
文章分類
全部 (147)
給凡妮莎的 (5)
歌詞 : ) (8)
未分類 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 105
今日人氣: 0
累積人氣: 1903
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 7 日  星期三   晴天


2010-04-07 分類: 未分類

今日去左KFC溫書...

話就話溫書其實一d都冇溫過~

哈哈不停係到傾就有= =

MTR都轉左勁多次...= =

羅綺珍姐姐 我唔係河童好唔好? -3-

原來我個樣真係咁好笑加?xd

已經有幾人就係因為我個樣而笑到傻左了- -

咩事啦~?囧

好啦原來我sci真係差到咁....

真係失敗 =3=

聽日一定要溫盡去!!!!!!

一定要xdddd

不過要做埋d功課先....

囧囧囧囧~~~~



2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


2010-04-06 分類: 未分類

好啦不停玩完全忘記了溫書同功課...= =

呀點解呀~~~~

我姐係要加油....? -3-

其實...我真係成個假期都冇無聊過xd

好啦同人唱k 兩條友xd

好明顯我唱得好好聽呵呵

好啦有人五音不存唔認 但根本就係xd

本身想叫埋其他人 但個個都唔得囉好唔好~

搵一次一定要叫成班去玩去唱k xd

 

尋晚同Ker講電話 2:00am時好不幸地被阿媽發現了- -

呵被罰了~我真係唔小心的...xd

以後都唔可以再犯吧....xd

其實我已經犯了好多次哈哈哈哈

今次先被人發現都算係咁了....

xd 我寫你出黎係咪好開心呢~? xddddd

我好變態 = =

呀仲有我換了書包了

我本身諗住買個紫色的

剛巧我阿爸話紫色貴$30- -,所以買左個灰色的

剛巧ker姐又換了書包

剛巧佢又好似買左個灰色的- -

剛巧我地之前個書包又撞色

剛巧我地又提起了書包這個問題

姐係,,,,我地個書包又有可能撞色了- -

哈哈簡直係奇蹟呢 -3-

 

 



2010 年 4 月 4 日  星期日   晴天


2010-04-04 分類: 未分類

好啦到底發生咩事? : (

嘩好亂呀!!!

好啦我明白我唔應該咁冇危險意識,

唔應該人地講咩就信咩,

但你都未免太明顯了吧?

你唔中意佢連我都睇得出了

簡直係討厭佢

我不知了 總係覺得我做錯了: (

因為我知道我永遠都係錯嗰個

我都覺得可能有危險我都唔知呢....

不過不理了

我只想好好玩埋呢幾日

 

好了講反d正常d既野

雖然都唔正常得去邊...=.=

應該係更唔正常的

不過起碼令我重拾精神了

我為左同某人溫習

change左長笛既時間xd

counter個姐姐都問我係咪玩野xd

總之多謝我啦 我咁為你xd

(其實係我唔記得左我要學長笛= =)

不過你依家唔想一齊溫想反悔都仲得加

我del曬你d SMS∼ 係我部電話 : )

雖然你不在乎xd=)

好啦但呢件事都起碼可以令我開心少少xd

 



2010 年 4 月 3 日  星期六   晴天


2010-04-03 分類: 未分類

四月三日係我最幸福既一日呢∼xd

早上同Amanda去左反嗰個course

Drama那個∼很好玩耶!

大家都好玩得同好好人呢∼

笑到傻了︿︿

本身仲可以同佢食反

不過要趕住去領洗XD

 

本身仲以為領洗好恐怖會好驚,結果...

根本就係被我地成班玩瘋的一天嘛∼

哈哈從來未試過咁好玩同咁好笑

Lawrance做咩全日都high左啦?xd

你嚇親我呢∼無啦啦講咁多野xd

一齊自拍好好笑呵呵

根本我地成班都唔識 影得好醜呢xd

不過係一個好美好的回憶

這可能係我地第一次,可能係唯一最後一次影自拍呢∼

我一定好好珍惜

永遠唔會忘記呢xd

畢竟大家都要走了

不過大家友誼長存係咪 : ) ?

一定要kiki快D upload D相上去xd

不過真係好好笑

D聖水係領洗嗰時好失控喔

我忍笑忍得好辛苦

個個個樣都好好笑xd

個聖餅...好難食哈哈哈哈∼

加埋d酒真係難食到你

難得愛麗絲話一定要點酒 = =

笑笑笑∼

好好玩好好笑都係好失控的一日xddd

 

其實我根本唔駛怕

只要我唔後悔,中意做咪去做囉

永遠也沒有問題的∼xd

只要憑良心做事就好了:)

 

 



2010 年 4 月 2 日  星期五   晴天


2010-04-02 分類: 給凡妮莎的

「你知道嗎?當你發覺某個人變得像個小孩般需要別人照顧,

你很想用盡力氣抱緊他,保護他,

盡管他不知道你有這樣的想法,

盡管他不需要幫助,

你就知道,

無論怎樣騙自己,

你也是無可奈何地愛上他.

只有他可以令你那麼溫柔,

溫柔得連聲音也溶化了.」

我喃喃道.

「她從來也不在乎我,

但是我愛她,不論變成這樣...」

「不論變成怎樣嗎...?」

他突然抱緊我

「放過自己好不好?

你不是她的誰...」

「但是她是我的誰呀!

我在乎她喔!怎麼可能要我眼睜睜地看著我深愛的人...」

我把頭埋在他的懷裹,

可恨的是我不想面對那個現實.

「其實...你是不想面對自己吧?」

我沒有發聲.

「你總是覺得自己愛上那個溫柔的她,

所以你什麼也不在意.

但事實是,一開始你就愛上了一個天使般的惡魔.

最溫柔的人,就是最冷酷的人.

我只是那個放走心裹那個她的人.

而你害怕的,是你自己.

你自己,愛上一個不可能愛上你,而你也不可以愛上的人.」

他越說越慢,我感覺到的,

只有他那個安全的懷抱,

還有他不安但好聽的呼吸聲,

莫名其妙的人,也懂得關心我...