開學日 =[!
金日學校黎左6個新老師 *[]*
老餅XDD
班主任係張詠怡 頭半堂
寫手冊..講解通告..
佢話要我地每日劃2條線
一條線「完成」%_%
另一條「書包」@_@
書包係我地執完書包劃一劃 =.=
小學生咩``
下半堂
加OT派簿 ..... >v<
之後每人一張紙
寫最想做的3志願
佢又話幫我地編座位
OMG!!!!!!!
會5會同張翠怡座GA FU_K!?!?
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 130 | »