MySpace Music Playlist at MixPod.com
今日係真正既最後一日上堂既日子 亦都有可能係我最後一個著校服既日子 心入面終究都會有D唔捨得...
所有科目都已經知道左成績 嗯... 綜合而言, 有待繼續努力 ! 今日最後尾果堂係Prayer Service 叫做咩畢業祈禱會 會上面會播各班所拍攝既短片 嗯... 有部分同學睇到喊... 我...真係冇咩特別感覺 係有d感動既... 但係就冇話會睇到喊... 我係到諗 : 睇黎我對lee間學校既感情都幾淺......(閱讀全文)
繼續派卷繼續派卷 今日全日, 最最最最最失望既係我既maths成績... 唉 我一定一定要小心d至得呀 因為我既大意... 造成我既maths成績... 唉
今日派左4科既卷, 嗯...除左中文之外, 其他科成績都係係我預料之內 中文我既成績真係好差.. 完全冇諗過會係咁... 放學同emily去左旺角買野... ... 我要津貼 去到5點幾啦 就去等1A返屋......(閱讀全文)
今日終於考完MOCK啦 本來諗住返屋企訓返一陣 點知比d emily威逼利誘咁出左去 去左九龍灣MCL睇alice in wonderland 本來我一開始好想睇好期待既... ...但係唔知做咩突然發覺自己好窮好窮 都諗住唔睇嫁啦.. 點知!!
好啦, 就係咁就睇左嚕 佢真係冇令我失望 真係好好睇 我完全咁喜歡上靚靚mad hatter, 仲有妙妙貓佢好可愛呀 &wsp......(閱讀全文)