如果要畢業,我會好唔捨得班fd,重有班男仔嘅gag
之前俾人憎就好想畢業,唔想睇到D憎我嘅人
But俾人憎完,就唔捨得D曾經陪我一齊經過6年時間嘅fd
依家好想CrY呀,why要畢業?
重有幾個星期就畢業la
好似係我地嘅人生入便好少時間
But卻係我地6年班最後1齊讀書嘅TIME~~
我地係會畢業嘅
我上左中學
係5會忘記我地一齊嘅時間
記得得閑上msn傾下計ar