|
今朝10點先起身,,
食早餐,,玩電腦..
luch同呀爸,呀媽去左樓下食野...
1點幾同lo yan去左青衣城睇"至尊無賴"
去到青衣城又諗返琴日出funz見到小方真係好開心..
"至尊無賴"都幾好睇呀,,又幾好笑喎..
4點睇哂就行左陣,,
又上左去琴日小方去左個間野到睇..
真係好想返返琴日呀,,
我一見到"你"就好開心架la..
4點幾返屋企,,
玩電腦..
聽日又要返學la,,爆唔想返學囉..
仲要放6點喎..
返學個陣太陽岩岩出黎,,到到放學,,太陽都落山la,,
返學係好冇意思囉..
返學等放學,,都唔知為乜野呀!*
|