d時間過得都幾快下...又到左好期待既聖誕喇!!!!!!!!!
之後又過新年.....好開心~~~一封封既利是真係好吸引呀''''''
可惜我地入︰呀fa 打媽打佢地出
諗落都無咩著數既
而家已經好凍lu!!!!我諗今個聖誕節應該唔會去邊度玩
不過可能會去人地屋企玩囉
因為要送野
我好想人地送d野係朱古力呀
仲有今年fa打俾我買33既錢多左!!好野
仲之加左價喇~~~有得大買特買lu
year!!!^^
呀!!差d唔記得下個星期一要小測tim
係中史同通識呀
好唔想去溫呀~~~~仲有我要買定野食lulu~
因為.......................................................
^________________________________^ |