今日,,唔記得帶廿蚊,,問an楊借.."唔還得唔得???"
派英文卷...
ok啦~差少少就A喇!!!!好唔低..
體育,,
打排球,,笑死左..
同sally打...我好大力,,佢好細力
打到我隻手紅哂lo
我打個波都未到佢到,,佢就嗌定先
好好笑...我打到朱還惜個pat,,
sorry牙@﹏@
嘩!勁呀!徐展峰用腳踢個排球,,黎一個"高波!!"
差d俾我食波餅~~!!
真厲害~不過俾牙sir鬧..= ="
小息先死><林頌茵講左個笑話...笑到標眼水
芝芝啷啷.....haha><
派普通話卷...ok啦~"唔係好滿意"
狂派卷!!!~
中文卷:x9分...[差 ]
英文卷:58.5分..[唔滿意,差一分就A ]
數學卷:X5分...[合格已經好好,,但係唔滿意 ]
常識卷:8X分...[唔掂!!俾MISS HO鬧,仲要罰企- -,,咁又係,,退左大拿拿1個gray...不過都係退左5分姐~~ ]
唉~今次唔掂牙@﹏﹏﹏﹏@
番到屋企仲要俾牙媽散~~
|