好耐都沒打blog啦
我諗e幾排都唔會打啦
因為開始要溫書啦
(考試就快到啦)
聽日要考科學實驗同英文ge故事書
+油呀!!!
聽日返學lo
我本人還有3樣功課
已在四點正做完
但有一樣要返學校做!!! 我好無聊地整咗D分隔線 看看吧!!!
<留cm比我>
好漂亮呀!
放咗復活節假期,已經5日
係屋企好無聊,D功課又唔想做喎!
測驗又過咗,成績味知如何,只派咗幾科
十分差
所以我要係考試過陣
要努力!!!!!!!!
<多留CM比我呀>
好耐都沒打日記啦!因為我唔知打D咩好,二來,唔想打,不過算啦,今日終於有嘢打啦!
首先講嘅又要補測啦!之前有個數學統測,有幾條係基準题,我唔合格,我已經補測倘一次,又唔合格,miss話再補測過,聽日留堂(可憐)
後日要背默歷史(欽公)
跟住又要背歌詞,因為要歌唱比賽
可憐的我........................................