今日中豬考完ut喇...
放學後...
同ivy一齊去紅磡食m記...
好咪!
之後...
去我屋企睇"飛飛"..
好正呀..
緊住...
同佢一齊打波...^^
之後...
同佢一齊去吉吉島...
買野食..=3=”
之後..
去公園玩...好開針喔...
我同vyvy玩到 hide哂...
之後...
一齊番番屋企..〔番我屋企〕..
我同佢係到玩細路d玩具...
超..kai!!!
o哂咀...
之後..
一齊玩1d好kai既野...
就係...
攞個好kai既拍...拍黎拍佢...kai 了@@
之後...
攞bb d 玩具放係個頭上係咁自拍..
kai了...
之後..就...走了...
|