朝早
7點起身==
眼放死
番到去...
等等等
等到貓貓黎...
唔記得帶磅--
phy
講新課
eng
琴日唔記得查字典呢樣野@@
做reading
錯3題==
其他人好似好過我...
pe
講陸運會
跟住跑步
跟住跳繩@@
邊跳邊甩褲@@
跟住就lunch
去大家樂食
than買包裝用ge野
chem
acid
用無線咪∼
ok啦
間中有沙沙聲之類
amaths==
”無敵ge lam yan!”<--我創的>^<
因為有數唔識∼∼
要問佢∼∼
放學去圖書館還書
出去o個陣部死人機又響=0=
跟住無奈地入番去
跟住miss kock問我咩班咩名...
發生乜事==?
我做錯左d咩...
唔通懷疑我偷書?!
但係你地圖書館d書殘殘舊舊...樣樣77
我會偷先奇==
不過...我對書冇咩興趣
有興趣ge自己都會買啦-0-
驚驚地tim==
聽日德智/夏sir會唔會黎叫我出去傾幾句架?!!!!
|