| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
| 第2日勞改營 |
分類: 未分類 |
妃妃把聲沙沙地...
好慘==
早餐有花生/.\
oh my god!!!
...我食左一大咋--
算係為食+為大家==
阿華田^^
好味!!
跟住玩電網∼
大家比平時團結!
好似快過d班>p<
謝謝班男仔幫我地女仔過唷!
跟住唔知點解比人罰--
每人背1個人行石春路@@
好痛!
但係都涯過!
之後行石澗...
冇士氣+死狗ge樣==
比人訓話....
遲左r班好耐==
lunch...
熱狗+雞==
唉...
食完去行lu==
行可澗好玩∼
有1洞高石要我地7分鍾內行哂==
話明玩野...
但係我地6分5十幾秒行左==
比佢玩死...
佢講o個陣我地係過左的@@
過完之後我地係快過r班的^v^
之後過湖∼∼
好玩^^
我過完之後做運輸^^
呵呵∼
覺得自己係有用ge∼∼∼
之後過過過∼
過過下阿sir要我地走∼
但係未過哂的==
算啦...
之後行行行∼
我地係4點半前行完∼
sir話少班係咁^^
之後德智要走啦...
因為佢今日9點就走得+佢係暪住老婆去行石澗的!
勁感動...
又係咁喊@@
平時我咁愛哭的嗎?
塔車番去==
勁嘔...
因為...
1個幾鍾...
好彩頂得順....
食完晚飯∼
又跳舞∼
跳完就國民∼
今次我地組先∼∼
之後我地幫我地班∼∼
又幫R班打氣∼
跟住miss mok就請我地食甜品啦^^
豆腐花/jerry!
我揀豆腐花∼
好味^^
|
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 1040 | »
|