The Dairy Of Lilith
My dairy is nothing special now
I agree all of you can see it now
lily0531
暱稱: ╰☆小嬿☆╮
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
那個少爺。恥辱
XXXHOLIC完了
那個執事.劇終
好囧囧呀==
好變態-.-"
文章分類
全部 (1040)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1040
留言總數: 63
今日人氣: 5
累積人氣: 3506
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


第2日勞改營 分類: 未分類

妃妃把聲沙沙地...

好慘==

早餐有花生/.\

oh my god!!!

...我食左一大咋--

算係為食+為大家==

阿華田^^

好味!!

跟住玩電網∼

大家比平時團結!

好似快過d班>p<

謝謝班男仔幫我地女仔過唷!

跟住唔知點解比人罰--

每人背1個人行石春路@@

好痛!

但係都涯過!

之後行石澗...

冇士氣+死狗ge樣==

比人訓話....

遲左r班好耐==

lunch...

熱狗+雞==

唉...

食完去行lu==

行可澗好玩∼

有1洞高石要我地7分鍾內行哂==

話明玩野...

但係我地6分5十幾秒行左==

比佢玩死...

佢講o個陣我地係過左的@@

過完之後我地係快過r班的^v^

之後過湖∼∼

好玩^^

我過完之後做運輸^^

呵呵∼

覺得自己係有用ge∼∼∼

之後過過過∼

過過下阿sir要我地走∼

但係未過哂的==

算啦...

之後行行行∼

我地係4點半前行完∼

sir話少班係咁^^

之後德智要走啦...

因為佢今日9點就走得+佢係暪住老婆去行石澗的!

勁感動...

又係咁喊@@

平時我咁愛哭的嗎?

塔車番去==

勁嘔...

因為...

1個幾鍾...

好彩頂得順....

食完晚飯∼

又跳舞∼

跳完就國民∼

今次我地組先∼∼

之後我地幫我地班∼∼

又幫R班打氣∼

跟住miss mok就請我地食甜品啦^^

豆腐花/jerry!

我揀豆腐花∼

好味^^