38早到了
明明說11點2
10點10就死左番黎
膠的
仲話我冇講清楚!
FINE!
我錯囉!
你岩哂囉!
得未呀?
反正乜都係我錯架啦!
淨係識睇成績做人!
考得差就話:考得唔好喎
廢話!我英文第8名又唔讚下我!
又唔安慰下!
食屎!
科科合桔算好彩架啦!
仲想點呀?!
想我考第1呀?
下世啦!!!!!
PKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPK