今日出左柴灣∼∼
去慶祝某親戚ge生日∼
塔去o個陣就嘔就嘔咁==
勁唔掂><
又嘔唔到==
跟住去老人院帶壽星女出黎∼
跟住去酒樓∼
食蛋糕∼
好味^^
跟住等開飯∼
當然唔少得玩dee啦∼
幾鋪隻大dee都係我度--
有鋪係:心4+?5+階、梅、心?+4條9+梅q+1對數字啤...
win左...
因為d人聽唔到我叫last 卡==
無人頂大....
跟住食點心...
飯、菜e d∼
好味^^飽到死∼∼∼
跟住食糖水∼
互頭紫米∼
冇左互頭會好好味^^
跟住番屋企∼
番家係車到訓左...
流埋口水...
真係失禮哂啦∼∼∼
番去玩飄幻∼
ok...
悶-0-
想高lv d幫人解任tim∼∼∼
|