琴晚有個電話嘈住哂!
cut鬼左佢!
又唔知全邊個打喎=.=
跟住訓教lu∼
今日8點幾已經起左身∼
跟住打機+食野∼∼
打到9:45先肯收....
結果遲了.........
落去ok搵笨喵喵∼∼
買左支檸檬汁^^
最後檸檬汁了∼∼∼∼好味道^^
跟住等681∼∼∼
塔到我嘔咁制....
所以我先想揀條快d ge路...
算啦...
反正我今日遲了...
跟住到左...
跟住一個似參加漫畫節ge人∼∼
佢真係帶到我地去會展^^
去到....
o嘴@@
勁長龍....
唔知等左幾耐先入到去∼
我地第1站去左天下∼
等左成粒幾鍾==
去到買了F.O.X.II ge第6集∼∼∼
係會場特別版黎架^^∼
跟住又買了一個鎖匙扣∼
係肉掌黎架∼∼
跟住笨喵喵買了一本簿∼∼∼
跟住睇東立∼∼
冇乜野睇∼∼
跟住睇玉皇都係∼∼
不過好長龍@@
我想搵尖端...
但係好似冇咁ge...
之後行到一間賣公仔+漫畫ge∼
好隻喵喵好qq∼∼∼∼
買了散紙包∼∼
白喵∼∼
笨喵喵買了黑喵∼
一樣係散紙包∼∼
白喵叫花子、黑喵叫小樽∼
跟住睇到人放搖控蜻蜓∼∼∼
成日趺落黎襲擊人地∼∼∼
好好笑∼∼∼∼∼
之後睇到有隻cinamoroll同伴ge公仔∼
係啡色o個隻∼
好q∼
但係59蚊...
冇買到...
太貴啦!
之後去買喵喵肉掌ge白色電話袋∼∼
條電話繩好嘔@@
又買左一隻qq ge黑白喵喵∼∼∼
笨喵喵就買了黑色的∼
喵喵就買大大隻黃色ge∼∼∼
之後見到一個姐姐cosplay chobits黑色o個∼
好靚架!!
但係可惜我唔敢開口問影相....
嗚....chobits姐姐呀><
之後又有人cos black cat ge主角(忘記了名字@@)
支槍好型!!
又係唔敢問....
行到7點幾就歸馬鞍山∼∼
行到腳斷咁制@@
跟住去大家樂食了香蕉船o個餐∼
食食下哥話我未還書...
明明叫左大哥去還!!
又唔還!!
搞到遲還!
我一定要佢比番$$比我∼
比o個陣又話我扼錢!!
去死啦!
|