phy
37/60
差...
不過好采合格\︿v︿/
下次要考好d!!!!!!!
鬥心鬥心!!!!
eng
上堂..
嘔緊
pe打ping bong波!<--唔擔保串岩
唔駛跑!
正呀!!!!!!
不過打打下好悶@@
chem
唔駛上
阿sir出左去∼
本身變左中文堂
但係...變左我ge玩公仔堂<---被傳染了嗎@@?
maths
講amaths卷...
有點兒hurt
因為幾易的....