今日...
朝早...
7點13分先叫我起身...
原因:2哥走左去沖涼,所以唔叫我起身...
他媽的!!
我有d野唔駛去完廁所先做得架嗎!!
你可以叫我起身,咁我又可以梳頭+裝水啦!!!!!!!!!!
我亦都可以走去溫今日ge vocab test呀!!!
算!!
我忍忍忍忍忍忍!!!
費事嘈你,你又一個唔該走去玩離家出走!
到時要我地走去搵咪仲衰!!!!!!
我...
終於係7點半左右做哂我要做ge野@@
so厲害!!!
跟住落去等笨喵喵...
可恨的是...
我地層得番1部lift...
我早佢1班...
佢o個班層層停...
等到38分先落到黎∼
跟住...
我好乖咁用行番學o個十幾分鍾...
重溫之前溫過ge vocab∼
chem...
收回條+講書
阿sir話夏sir冇番...
病左...
2bad!
夏sir成日病ge∼
eng∼
test/.\
串錯左observe...
串左做ebsevre@@
跟住講paper1...
level2...
慘-^-
text2錯得好慘==....
chi∼
做數+hea∼
phy∼
re-test...
一模一樣∼
lunch
食吉烈豬...
29蚊==”加價了?
去左圖書館還豬...
好哂位∼
chi∼
講chem∼
maths
操數∼
放學...
bio補課...
唔上好過上==
冇乜特別
跟住歸家.......
岩岩!
條死八婆嘈老豆話佢食左好多魚,唔留比哥!
頂!
冇人叫佢唔番黎架!!!!
先到先得呀!
嘈乜差姐!!!
跟住老豆咪嘈番佢話”我食左有幾多呀?!”
難得難得!
睇黎老豆都頂佢唔順!!
條死38又話:”話你一句又唔得!”
屌!
我地成家人忍左你條死八婆幾耐呀!!
少少野就嘈嘈嘈嘈!
勁撚乞人憎!
仆街啦!
d人話我不孝,我介意!
點解我要孝順1條仆街?!
|