今 日 LUNCH 先 番,,
哈XD
番 學 前 搵 左 LG 先..
搵 LG 個 陣 有 LG,,爸爸,,媽媽 同 埋 我 個 囡 囡,,
哈,,一 家 五 口!
我 囉 飯飯 俾 LG 食,,
之 後 個 D 五 講 啦>\/<"
番 到 學校!
同 晉晉 影 左 好 多 相 相,,XD
過 冇 耐 放 學!
去 玩 LU!
AND JAZZ 有 落!
---------------------------------------------------------------
傷我的人如此多‵
|