>W<"琴 日 出 左 我 伯 伯 到 訓*
今 日 我 1 點 幾 先 番 黎..
之 後 去 我 老 豆 到 啦..食 野..充 一 充 電 話 個 DD 電 啦!!!
之 後 同 左 牙 杞..牙 姍..牙 咩 出 街 街 啦..
到 左 4 點 幾 叫 左 啤 啤 出 黎 唷*
啤 啤 係 到 派 手 信*
之 後 去 左 行 街..
冇 耐 又 去 左 中 央 坐..
啤 啤 幫 我 地 買 野 飲 牙>\/<"好 開 心 哇!!!
五 洗 自 己 走 黎 走 去 MA..
之 後 我 叫 啤 啤 陪 我 去 街 {{士}} 買 野..
牙 杞..牙 姍 同 埋 牙 咩 就 回 家 了!!!
之 後 番 左 屋 企 玩 電 腦..傾 電 話..
到 左 9 點 多 同 我 老 豆 嘈 哇=\/\/-"
十 分 無 奈..佢 仲 正 難 左 個 電 話..
我 牙 嫲 番 黎 睇 佢 點 死..哇 卡 卡>\/<"
之 後 佢 走 左 啦..
我 又 想 落 街..又 想 叫 人 上 黎 玩 喎..
但 係 又 驚 佢 會 番 黎 喎*
點 知 佢 五 會 番..
我 一 早 叫 人 上 黎 玩 啦*SHIRT..''
到 左 11 點 睇 宮..好 睇 哇@@"
到 左 1 點 15 睇 惡 作 劇 之 KISS>3<"
我 睇 睇 下 訓 左..
到 左 4 點 幾 又 醒 左>V<"
咁 咪 去 左 YAHOOL 打 排 囉*
打 到 6 點 幾..
死 啦!!!訓 五 著..10 精 神*
五 打 啦!!!
TO:老 公 仔..
今 日 成 日 冇 見 到 李 哇*
五 知 李 有 冇 掛 住 我 呢???*V*
|3Y:老 婆 仔..
|