咁耐以黎我都成日問自己我中2邊個?
但係我有男朋友都會咁問..
五係因為我五中2我男朋友..
而係我太冇自我拉..
小小事都想人地幫我解決..
李五可以成日依賴人嫁拉..
李要識得自己照顧自己..
五好在俾屋企人擔心..
林小姐李17碎拉..
生性D拉好冇?
我自己都五知自己諗咩?
好慘..好無助..
呢到冇人可以陪我講到計..
我好想快D番黎牙..
唉.........................................................
係牙..
係到學識左1樣野..
就係如果李真係愛佢GA話就放手俾佢走..
如果李地有緣GA1定會在重頭都黎過..
開始覺得我打GA野有D9五塔8..
對嗎.??
哈......
覺得愛1個人好攰...
成日李會覺得佢開心..李就開心..
就算佢有冇錢都好..李同佢1齊李都會覺得好幸福..
佢講GA每1句說話李都會記得..
仲會記住D拍拖1年牙..拍拖1個月牙..呢D日子..
但係當佢傷害李GA時候..
佢講過D咩..對李做過D咩?
李都會記得1清2楚..
愛就係咁樣...
1定要傷過..痛過先會成長..
五知可以打咩?
愈打愈9五塔8..
-33333333333333333333333333333333333-"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
要是愛我的..
請你讓我走...
|