Forever[...]
得閒無聊打下咁na~~哈哈...
lily18
暱稱: SASUKE
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-03
充實的一個月
健康人生
抱期待有用嗎?
對不起.....
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 79
今日人氣: 0
累積人氣: 1577
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


好驚~~ 不安 分類: 未分類

頭先番來見到隻倉鼠,諗住同佢玩下,點知見到佢唔郁....我好驚...跟住去摸下佢,佢好似好無精神,係間屋仔前面訓覺,平時佢都唔會咁ge~~跟住攞佢出來,發現佢個身好凍,以前好熱架嘛,點算~~我好驚佢會好快就離開我,我都對左佢差唔多三年na~~真係好驚..........而家佢咁無精神,希望佢可以長命d  na~~我唔想再次見到死亡的來臨.....................






訪客留言 (返回 lily18 的日誌)


MonkyDLuffy 於 2009-06-05 06:55 PM 發表:
好耐無見!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 HI~好耐無見....你又知我個日誌ge~~
Posted at 2009-06-05 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小餃子 於 2009-06-05 01:05 AM 發表:
隻倉鼠比你玩左咁多年都係時候殘啦...佢生存得咁寂寞,咪當比佢擺脫下LO...
我覺得我番黎同佢做人工呼吸可能仲有一線轉機
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bitterlife 於 2009-06-04 10:10 PM 發表:
都系戈句死亡無得避架,
你只可以系e+對佢好d架乍~~吾好咁傷心啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 放心~~佢未死~~不過我諗都快架na~~
Posted at 2009-06-04 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokoimeng 於 2009-06-04 08:23 PM 發表:
倉鼠得幾年命...
人生苦短啊
佢依家咁樣...
你除左對佢好d同對佢多d之遠
跟本咩都做5到
因為人類好渺小,無法改變生物的生死
唯一可以做ge就係接受
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無~~~喊番一晚就會無事ge....我諗...因為上一次個隻都係咁.......不過會好唔慣姐...好似無左個朋友咁...平時係屋企都係得一個人......係佢陪我玩我先無咁悶咋.....如果佢唔係度我就好唔開心架na~~
Posted at 2009-06-04 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengsiowong 於 2009-06-04 07:20 PM 發表:
快帶佢睇E生la....
講真..
佢真係無可能會陪你成世ga wo.....
咁只好對佢好d la..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我好難接受咁姐~~~對左差唔多三年na~
Posted at 2009-06-04 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]