頭先番來見到隻倉鼠,諗住同佢玩下,點知見到佢唔郁....我好驚...跟住去摸下佢,佢好似好無精神,係間屋仔前面訓覺,平時佢都唔會咁ge~~跟住攞佢出來,發現佢個身好凍,以前好熱架嘛,點算~~我好驚佢會好快就離開我,我都對左佢差唔多三年na~~真係好驚..........而家佢咁無精神,希望佢可以長命d na~~我唔想再次見到死亡的來臨.....................