Forever[...]
得閒無聊打下咁na~~哈哈...
lily18
暱稱: SASUKE
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-03
充實的一個月
健康人生
抱期待有用嗎?
對不起.....
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 79
今日人氣: 13
累積人氣: 1633
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 7 日  星期日   晴天


......... 疑惑 分類: 未分類

今日也是有夠悶的說....

不過都几好...今日早上出去水塘度行下~吹下風...人都開心D同精神D^^唔洗成日困係屋企度....得閒都出下黎先得^^

究竟自己應該點做好~~我已經唔知LU~~等過完考試先NA~~很多事情A~~~乜都未做過,乜都未溫過

好想知道點做先好~~

算NA~~隨緣吧^^等運到~~

 






訪客留言 (返回 lily18 的日誌)


bitterlife 於 2009-06-07 09:23 PM 發表:
叫你男朋友仔陪下你嘛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokoimeng 於 2009-06-07 06:25 PM 發表:
留個言
但5知講咩
學你講戈句
隨緣啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamyuhin 於 2009-06-07 06:17 PM 發表:
我都係咁話,有時在家中真係好悶,唔知想點,倒不如出下街,好過在屋企發mo,我都祝您考試順利!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chengsiowong 於 2009-06-07 03:30 PM 發表:
連子..打起精神la....^^話時話...你幾時測next??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 星期二a~好慘..乜都未溫lo~~
Posted at 2009-06-07 04:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]