| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 10 日 星期二  | |
| 考中史...... |
今日考中史
都算過得去,唔算太難
但係都有幾題唔識,
都應該合格GE
SUKI今日話尼我屋企,差D俾佢嚇死
番到屋企,係到玩MSN,同人傾計
緊住去咗SLEEP,SLEEP唔夠半粒鐘,

個呀SIR無LALA尼我屋企補習,
有無搞錯呀,尼之前又唔同人地講
好憎佢呀!!!!
佢係度同我溫I.S.
佢話如果NOW唔開始溫,可能會趕唔切喎........
又係度講〝肺話〞唉.....
我唔理啦,總之我I.S.呢科係唔可以唔合格GA!!!(就算唔合格都冇計GA,可能呢D係天意)
今日都過得幾好.........
|
|
刊登時間︰2006-01-10 06:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
君*Kwan*]] 於 2006-01-11 12:41 PM 發表:
55...ha...琴日我都係補is...^0^
又係呢首歌....好xx!= =
|
|