| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 16 日 星期四  | |
| 調咗位開心咗...== |
今日red cross要開會,so wear red cross uniform
samantha今日好似唔舒服,so早退...
冇咗佢係到...好寂寞呀..><
R.E. 個TEST都OK啦..NOT BAD....IT'S OK!!!
History堂冇咁好笑...唔知點解呢?
小息..冇嘢做,係到同人傾計..有咩特別
math有個呀sir尼看我地上堂...個呀sir悶到訓咗
勁搞笑,都唔知佢尼做咩ge.....唉
ms luk話我地係佢面前,all都係死狗,走咗之後,變咗門口狗...
英文堂...ms ip後面無啦啦有2個人,仲以為係尼看我地上堂
點知係尼看個旗袍,唔知做咩嘢
ms mau無啦啦又上埋尼,then副校又上尼...
今日搞咩呀..
等緊MS IP個時,SUKI同我講咗D嘢...
唔講係咩....
上埋最無聊ge I S 堂,
落番去課室,聽到有人話VANESSA 個手機,有人打尼,俾MS IP聽到..
但係MS IP冇話佢喎
幾好彩.^^
放學..RED CROSS操操操!!!!!
咁就過咗一日啦.......
|
|
刊登時間︰2006-03-16 09:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
Suki 於 2006-03-28 11:05 AM 發表:
|
|
|
hi`lily!!!!!
個diary令左wa`
keke*]]我都整緊個new ge diary"
勁無奈ar]]d diary=o="
|
網主回覆
你開呢個diary
應該唔洗再轉啦?! Posted at 2006-03-28 11:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀君 於 2006-03-16 10:45 PM 發表:
|
|