| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 28 日 星期二  | |
| 無心gA....>< |
今日本來陪GIGI,Suki去body check ge
點知去到,d人叫我地都check埋..
無奈lo..
仲要去到見到d唔想見到Ge人
去完body check,then去咗新翠商場入面個間吉野家食嘢..
2號仔尼揾christy,christy就同佢走佬
我地就係度行...
當我地係ELLA睇緊嘢個時
無啦啦有人講:我見到歐陽子晴呀!!
原來係ROGER尼GE
跟住我唔知y無啦啦打咗suki一巴!!!!!
無心GA.....SOR
K Y Wong著住紅白間條衫......==''
跟住我地就走去第2度行
finally,搭mtr閃人lu...
|
|
刊登時間︰2006-03-28 06:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
我見到K Y Wong件衫,,,,,真係好.........
|
網主回覆
係呀...真係好xx Posted at 2006-03-28 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|