lily2006
暱稱: `'''在你的心中,難道我連朋友也不如'''...////]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
''''ocean park ...
整Board...
班際...
唔甘心呀!!!!!
掃貨...
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
samantha
∼妍∼
六年級ge留言板
蔡蔡
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 48
今日人氣: 14
累積人氣: 3158
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天
無心gA....><

今日本來陪GIGI,Suki去body check  ge

點知去到,d人叫我地都check埋..

無奈lo..

仲要去到見到d唔想見到Ge人

去完body check,then去咗新翠商場入面個間吉野家食嘢..

2號仔尼揾christy,christy就同佢走佬

我地就係度行...

當我地係ELLA睇緊嘢個時

無啦啦有人講:我見到歐陽子晴呀!!

原來係ROGER尼GE

跟住我唔知y無啦啦打咗suki一巴!!!!!

無心GA.....SOR

K  Y  Wong著住紅白間條衫......==''

跟住我地就走去第2度行

finally,搭mtr閃人lu...

 

 

刊登時間︰2006-03-28 06:08 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                  




訪客留言 (返回 lily2006 的日誌)


phoebe1338 於 2006-03-28 06:13 PM 發表:
我見到K Y Wong件衫,,,,,真係好.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀...真係好xx
Posted at 2006-03-28 06:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]