個個人都拍拖.......
得我一個人係單身
不過都好ge
起碼唔洗因為感情ge事而煩
我個個同學都因為拍拖而好hurt..
我唔知點樣先幫到佢.....
感情係咁唔長久的嗎??
d男仔咁花心的嗎??
難道係女仔愛得太深嗎?
究竟感情係點ga!!!!!!!!!!......(閱讀全文)