今日 , 我地表演啦 !
我地超緊張啊 ! 我地表演中樂 ,
有另一隊中樂團在合照時 , 不斷「彈」我地 ,
不過連我媽媽都話我拉二胡拉得好 , 好開心啊 !
芷欣同麗珠都來看我表演 , 我好開心啊 !
那當然要多得任 Sir 的教導啦 !
今日 , 下午大約3點幾 , 我 、 譚芷翹
和尹妙珍回 school 練習 。
點知任 Sir 去咗開會 ,要我地找他 ......
~~~之後我地一齊 talk (同任 Sir ) , talk 到差唔多6點 ,
好開心 , 都唔記得咗番 my home !
明天有營前會 ,
心情好緊張啊 !
今日 , 我好慘啊 !!!
because 近日來好少
有功课做 , but 今日 [ 無 la la ]
有功课做 , 好難頂 !!!
今日好happy(某些原因) !!!