今日本來好地地 一路都冇野 直至放學
去到補習社之後就...
連我自己都5知做乜??
淨系覺得好煩•好嬲•心情好Down DownDownDown.....
放左補習之後我就去買D糖食
Because我記得有人講過如果5開心食D糖會開心D架
如果5開心既話不訪試下!!!