| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
快樂興絕望  |
分類: 未分類 |
人馬座既我係今年真係又快樂又絕望!!
快樂既就係和她四個月來好開心
開心一起開心重同佢交換左我同佢既寶貴初吻
但....到現在我以經深深咁愛上佢啦!!
佢既一句分手令掉進絕望的谷底不能抽身
開心一個樣唔開心一個樣
沒有她就沒有快樂
如果就是天以的話
希望可以逆天以行
不想活在命運中.....
直到現在我才知道失戀人既心痛..
我可以愛上第2d人嗎.....
我是一個愛新忘舊的人嗎....
我正係知道我用情專一
我見到別的一句話真係令我深刻
死亡是可怕....是解脫....還是新的開始~~
我對她真係100% 我可以{等}
因為她環愛我......我係唔會識第2d女仔
佢係我中目中係完美冇人比她美
我以後都在絕望中等你......欣
|
| 發表時間:2010-04-04 11:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
badm0n 於 2010-04-05 10:27 PM 發表:
+油~!
|
|
|
nicsou94 於 2010-04-05 01:23 PM 發表:
cm
|
|