今日好開心
因去左石澳bbq+玩
燒到塊面都紅曬
又食左好多肉. ...飽飽!
食完野就去沙灘玩
玩啤牌
超好笑--玩蓋棉胎
leti...哈 哈...J,Q,K...哈哈
我都唔講發生咩事
仲之佢就做左一d令人爆笑既野出黎
哈哈   哈哈!!!!
回程時
見到陳澄
完全唔認得係佢 ..
上巴士個陣,
leti又.(不小 心地)..x拖鞋..哈哈
哈 哈 哈 哈哈哈哈哈 哈 哈哈哈哈 哈 哈哈哈哈哈 哈哈哈哈 哈哈哈 哈哈
今日真係好happy
有良好既天氣
F1去左一次石澳
F2又去左
唔知F3有無得去?
永遠也不會忘記這一次與你們的相叙 !
|