| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

今日係....唔知開心定唔開心呢???
2006 年 3 月 24 日 星期五  | |
* 幸福,是我無時無刻繫著你,即使你不在我身邊。*  |
| 今日有d開心….
今日上堂個陣,,,,
大家又玩擲紙球,,,,
我今次有好多紙球…
擲得好開心……
我有時是亂擲….
有2次擲中左偉少…..sorry
又有2次擲中左琦….又sorry啊
我都唔係有心ge…..
勁好玩啊….
不過又給啊sir發現….
最好笑ge係…..
呀sir同我地玩遊戲….
我地個個都說好….
之後我地分左2組….
我地士旦找左個人出去…
當呀sir同個d人講野時….
我地又是到大叫….
呀sir以為我地好like個遊戲….
其實…
我地係係地擲野…
玩得好hi
之後個個死人….
麥小弟….(又係佢=.=”””)
係到報串…
我地成班都說佢有一起玩….
呀sir最後都只係叫我地唔好玩….
好鬼開心姐,,,,,,
玩左成3堂….好hi啊
|
| 刊登時間︰我係係2006-03-24 07:27 PM打咖,,, [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|