*//芝士蛋糕''╳﹏◣既日記板板◥
放棄一個很愛你的人,並不痛苦:
放棄一個你很愛的人,那才痛苦:
愛上一個不愛你的人,那是更痛苦。
lilyllkn
暱稱: *//芝士蛋糕'']
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
而家變打xanga啦
比浵浵TAG左*
反轉太古城之冰燈節
今日,,,今日,,
最後一日,,,
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 18
今日人氣: 7
累積人氣: 2465
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                 

今日係....唔知開心定唔開心呢???
2006 年 3 月 24 日  星期五   雨天
* 幸福,是我無時無刻繫著你,即使你不在我身邊。* 開心
今日有d開心….

今日上堂個陣,,,,

大家又玩擲紙球,,,,

我今次有好多紙球

擲得好開心……

我有時是亂擲….

2次擲中左偉少…..sorry

又有2次擲中左琦….sorry

我都唔係有心ge…..

勁好玩啊….

不過又給啊sir發現….

最好笑ge…..

sir同我地玩遊戲….

我地個個都說好….

之後我地分左2….

我地士旦找左個人出去

當呀sir同個d人講野時….

我地又是到大叫….

sir以為我地好like個遊戲….

其實

我地係係地擲野

玩得好hi

之後個個死人….

麥小弟….(又係佢=.=”””)

係到報串

我地成班都說佢有一起玩….

sir最後都只係叫我地唔好玩….

好鬼開心姐,,,,,,

玩左成3….hi

 

 

刊登時間︰我係係2006-03-24 07:27 PM打咖,,,    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 lilyllkn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]