*//芝士蛋糕''╳﹏◣既日記板板◥
放棄一個很愛你的人,並不痛苦:
放棄一個你很愛的人,那才痛苦:
愛上一個不愛你的人,那是更痛苦。
lilyllkn
暱稱: *//芝士蛋糕'']
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
而家變打xanga啦
比浵浵TAG左*
反轉太古城之冰燈節
今日,,,今日,,
最後一日,,,
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 18
今日人氣: 19
累積人氣: 2522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                 

今日係....唔知開心定唔開心呢???
2006 年 4 月 7 日  星期五   陰天
我好耐好耐冇寫日記啦~~~~ 愉快

我好耐好耐冇寫日記啦~~~~

yeah!!!!

測完驗啦~~~~

好鬼死開心咖姐~~~

今日考中史...

ok啦~~~

唔可以說好難ge,,,

我背左個d都有出~~(好彩姐...咔咔)

不過最未個到...諗左好耐都諗唔到....

就係咁冇左10分啦~~~

媽咪啊~~~~

唔制啊~~~10分啊~~~

測完驗,,我同nicky,,浵姐,,RENEE子去左m記坐左一陣咁多,,

之後我地返返屋企...

11點答11個陣...

布子上左來....

之後我同佢一齊返學...

我地去參觀恆香老餅家....

個d老婆餅真係好好味啊~~~

我之後買左半打.....

好好味啊~~~~

之前又去左寶生園蜜蜂園....

好好玩啊~~~

一路聽佢講....

一路給d蜜蜂圍住...

個feel唔係幾好~~~

之後我都冇買蜜糖就回程囉~~~

好好玩啊~~~

之後返到小西灣...我同nicky,,浵姐,,去左買jolly shandy(酒來咖)

買左2技3個人飲....

好好飲啊~~~

我好驚我會沉迷啊~~~~

哈哈~~~

返到屋企成個人散左~~~

好鬼死眼訓,,,,,,,,,,

 

刊登時間︰我係係2006-04-07 08:07 PM打咖,,,    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 lilyllkn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]