| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

今日係....唔知開心定唔開心呢???
2006 年 4 月 8 日 星期六  | |
好好好傻啊我  |
唔知點解,,,,
係咁答問題,,,,,
1. 最靚女: 個個都令~~~個個都係令女
2. 最靚仔:雞仔,,,偉少掛
3. 最醜(男仔):唔知////唔想得”最”人
4. 最醜(女仔):唔知////唔想得”最”人
5. 最高 : nicky…
6. 最矮 : 小兒???豪仔???
7. 最肥 : boey???sorry唔你有心咖
8. 最瘦: 馮小姐???
9. 最fit : christy???
10. 最醒 : christy???
11. 最純 : 個個都純..個個都好
12. 最潮: 培莉姐
13. 最粗魯 : 唔知…..
14. 最斯文 : 個個都唔斯文ge
15. 最豪爽 :魅力yip?!
16. 最慳家 : kai 子???
17. 最成熟 : 雞仔
18. 最低能 : 唔知啊~~~11號掛…成日都打倒人~~~
19. 最lady : 姥姥..now漸漸有女人味
20.最man: 雞仔囉
21. 最惡死 : 唔知
22.最善良: 個個都咁善良
23.最勤力 : 蔡蔡子,, 加瑪
24.最懶惰 : 鄭嘉俊
25.最爛訓 : 王嘉林先生..日日12點先返=.=‘’’’’
26.最胃食 : 個個都係咖啦
27.最爛賭 : 我識個d人都係好人來咖……
28.最活躍 : 個個都係咖啦~~~1D出左名活躍
29.最八卦 : 我囉,,,CHRISTY,,NICKY..個個都八咖啦
30.最婆媽 : 唔知
31. 最夜鬼 : 雞仔??可能啦~~HONEY都係啊~~~(一蚊)
32.最粗口 : 馮小姐
33.最有緣 :個個都有緣咖啦~~如果唔係唔會入同一班
34.最準時 : 姥姥…日日佢最早返
35.最遲到 : 王嘉林先生……
36.最自大 : AJ..我FEEL到
37.最岩key : NICKY,,,布子,,,CHRISTY
38.最沉默 : 陳明洋=.=’’’’’
39.最多野講 : 鄭嘉俊
40.最口疏 : 個個都口疏咖啦~~~
41. 最守秘密 : 自己掛~~~NICKY都OK啦,,不過好快就給CHRISTY八到
42.最迷偶像 : 唔知啊
43.最講大話 : 唔知啊~~~
44.最多拍拖: 冇啵~~有我都唔知
45.最多人追: 馮小姐
46.最有義氣 : RENEE子
47.最多理論 : 小弟(11號)
48.最面目可憎 : =+郭卓文+=
49.最得人鍾意 : 男仔~~~雞仔,,,女仔~~~小兒??
50.最煩 : 小弟(11號)
51. 間屋最靚 : 冇咩上人地屋企
52.最淫樣 : 郭卓文
53.最仆街 : 成日蝦我個D…你都有啊~~~睇緊個個
54.最好打 : 唔知~~我識個D人唔打架咖
55.最發姣 : 馮小姐
56.一有事第一個搵佢 : NICKY,,
57.最有創作:魅力YIP
58.最受老師歡迎:培莉姐
59.最kai:KAI子
60.最有魅力(男仔):魅力YIP囉個名都叫魅力…唉…重有雞仔
61. 最有魅力(女仔):CHRISTY,,,,
62.最自閉:陳明洋
|
| 刊登時間︰我係係2006-04-08 02:12 PM打咖,,, [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好傷心,,乜都冇我,,嗚,,
打個最醜樣過我都唔介意。。
[[如果你真係打就後果自負]]
個個都忘記我,,嗚,,
[[漸漸被世人遺忘的柑]]
嗚。。唔巧理我拉,,俾復活節假期我反省,,
傻柑子
|
網主回覆
你冇睇下面個葉咩....
下面個葉就有你咖啦....
我唔會唔記得你ga....
放心啦...
你坐我隔離咖嗎,,,
點會唔記得你啊....
~~傻豬~~
你ga佳磚上 Posted at 2006-04-15 11:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
×[[ ﹢傻﹍°布子*''|||\︴ 於 2006-04-08 09:35 PM 發表:
最岩key : NICKY,,,布子,,,CHRISTY
↑好野,, 有我分,,, >x<
得閒多d去我日記啦...
賣廣告.. =.=
|
網主回覆
賣廣告.. =.='''''
o咀...
我要收廣告費...
多謝成為$100元正~~~~ Posted at 2006-04-15 11:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HI*!我路過嫁''!
http://blog.qooza.hk/TSZTSZ630我日記呀!"*
得閒上去睇下或者留下言啦''byebye
|
網主回覆
hi=]
多謝你ga留言啊~~~
我都上左你個個留左啦! Posted at 2006-04-15 11:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|