*//芝士蛋糕''╳﹏◣既日記板板◥
放棄一個很愛你的人,並不痛苦:
放棄一個你很愛的人,那才痛苦:
愛上一個不愛你的人,那是更痛苦。
lilyllkn
暱稱: *//芝士蛋糕'']
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
而家變打xanga啦
比浵浵TAG左*
反轉太古城之冰燈節
今日,,,今日,,
最後一日,,,
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 18
今日人氣: 18
累積人氣: 2521
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                 

今日係....唔知開心定唔開心呢???
2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天
愛死你啊~~~

今日我9點幾起身.....

(8點幾,,叫家姐幫我開msn..之後9點幾先用)

9點幾,,,見到有人add我....咁睇下啦....

o...係雞仔.....

之後就傾計啦....

好鬼死好笑囉~~~

  ■□♂↘多謝你同我講個答案啊~~~我都係咁說↙♀□■

個個答案就係......哈哈

唔講得咖~~~

之後2點幾..我去左浵姐屋企做個個英文ga  shopping...

等人都等左成個鍾啊~~...

nicky你好野.....=.=''''''

之後做到咁上下...

就出街啦~~

我地去左食冷面~~

食完去左柴灣找雞仔....(浵姐說要找佢囉$$)

到左圖書館...

見唔到雞仔....

打給佢...

又同我地玩野~~~

自己唔知去左邊....

好彩我好似唔知點解feel到佢在到...

點知真係啵....

之後冇幾耐我同浵就走左....

返左屋企...

打日記...

就係咁啦....

刊登時間︰我係係2006-04-10 07:48 PM打咖,,,    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 lilyllkn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]