| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

今日係....唔知開心定唔開心呢???
2006 年 4 月 15 日 星期六  | |
| 又到打日記ga時間啦!!!! |
琴晚我同豆漿打左給佢....
點知佢訓左,,,之後都冇理啦....
咁我又訓唔著....
咁咪弄下個日記囉...
一弄就弄到好夜....
1點幾先訓啊.....朝左好遲先起身
9點半起左身....
on msn啦...
嘩~!!!勁小人online啊~~~
悶到死.....
下就醒起要去買野...
我支"土果液"琴日去左石岸之後唔要左....
咁咪去買囉....
返到來我做左d功課....
之後又online.....
豆漿唔知做咩啦...
係咁叫媽媽...
給佢玩死囉.....
佢今日去bbq....
好悶啊~~~
又冇野做啵....
++++++++++++++++++++++++
我同豆漿鬥緊打日記啊...
要日日打日記....
睇下邊個win啦....
|
| 刊登時間︰我係係2006-04-15 11:09 PM打咖,,, [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|