| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
心情的世界'.  |
分類: 未分類 |
2/7. 11:26p.m.
心情其實可以迅間脫變'
不快樂只是由自己製造出來..
花花世界真快樂;
誰可懂我快樂與不快樂的心情..?
相信沒有人可懂..
可能衹有自己明白了..
快樂的時刻總是在我的回憶中徘徊'.

|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-09 01:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
對了...真係有d想一啖食咗佢xD' Posted at 2010-07-09 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-09 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-07 01:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-07 11:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SiN47 於 2010-07-06 05:56 PM 發表:
你依兩日做咩ar..點解無返學?^? 我好掛住你ar..傻婆蓮
|
網主回覆
ha..今日你咪係第1個見到我囉...
病了..俾你掛下我都好..xD' Posted at 2010-07-07 11:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-06 11:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Siu72 於 2010-07-04 08:36 PM 發表:
親受的' 要努力過你的快樂生活. (K)'
|
網主回覆
現今我的生活世界..過得十分充實快樂' Posted at 2010-07-04 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|