呢個暑假既開端過得唔錯...
心情都算過得去....你地又過得點呢?
我就日日都係番學..出街..番工;日日都不段循環'
不過有時都會好累,so有時就會選擇唔番學或者係唔番工;
等自己抖下...又可以出下街..做下運動咁'
唔知係咪留咗一年,覺得自己好似冇咩心機讀書咁.
同埋e+呢班又唔知點講好,可能係一開始唔熟識大家啦.
突然發覺自己變得好靜,靜到自己都覺得好陌生'
講真~我從來都冇試過咁;係可以靜到成日講野唔會超過10句=3='
真係開始有少少佩服Liu Mei Lin.