原來,上中學也不是很累咋!!!!
我好鍾意救恩,我在這的每一天都好開心!!!!!!
D同学又好好,老師都唔错!!!!!!
我系班級財政!!!!!! 我地班會整BOLG既時候真系超開心!!!!!!
我這個學期唔洗補習,但系如果我這次的考試唔可以考到70或以上(系课课)話,我就要番返
去補習啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!嗚...................................
希望我可以到爸爸的要求啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我超唔想番返去補習!!!!!唔想見到個個MISS CHAN 啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好煩啊!!!!!!!!!!!!!!!
加油!!!!!!!
|