|
|
To:媽咪*:
生日大大大大大大大大大大快樂哇@v@
我希望你過左依個生日之後,,,,
果d唔開心既事,,,,
通通通通通唔記得晒佢,,,
知冇xd?!
我從今以後只要看見你開開心心,,快快樂樂地過每一天....
你會唔會應成我哇?!
仲有仲有……
你以後發生d咩唔開心既事…
可否坦白地同我講呢?!
__________________________
唉,,,
最可惜就係我今日唔得閑,,,,
約唔到你出黎同你過生日-/\-
唯有係江湖同你過啦-3-
你唔會果我架可xd,,,,
我知我欠你一份生日禮物嘛-v-
下次出黎補番俾你,,,,好冇-v-?!
By:囡(泳*)
|
| Time:2009-04-21 05:43 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | »
|