該哭的都哭了;還留戀些什麼(?)
 
linda_123
暱稱: Ngyauyau.

To:媽咪*:

生日大大大大大大大大大大快樂哇@v@

我希望你過左依個生日之後,,,,

果d唔開心既事,,,,

通通通通通唔記得晒佢,,,

知冇xd?!

我從今以後只要看見你開開心心,,快快樂樂地過每一天....

你會唔會應成我哇?!

仲有仲有……

你以後發生d咩唔開心既事…

可否坦白地同我講呢?!

__________________________

唉,,,

最可惜就係我今日唔得閑,,,,

約唔到你出黎同你過生日-/\-

唯有係江湖同你過啦-3-

你唔會果我架可xd,,,,

我知我欠你一份生日禮物嘛-v-

下次出黎補番俾你,,,,好冇-v-?!

By:囡(泳*)                                                                            

Time:2009-04-21 05:43 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]