今日係星期二(15號啦)
今日派返數學test
好傷心呀~我勁低低低低低低....分呀
放左學之後又有中文test~
做唔晒呀~後面d mc都係亂填嫁炸
唉~今次一定又好低分啦~
係呀~今日又搭車戈陣又見到佢啦~
都ok開心既~佢仲坐我後面tim~
嘩卡卡~