今日朝早我去到巴士站•
我見到一個好似佢既人
係我後面~我以為係佢- -"
上左車啦•但係上到車~
先知唔係佢黎嫁>.<
咁我咪姐係搭早左一班車囉
又見唔到佢啦•第一件唔開心野啦
------------------------------分隔線-----------------------------------
第二件唔開心野啦
就係今日放左學之後同老馬同埋鄧o去左m記啦
之後坐係度send野- -""(無聊)
跟住唔知做咩~無啦啦係度影我相~
開頭佢地影唔到我相嫁~
咁都冇乜野呀!!!!
但係差唔多走戈陣~
比佢地兩個一人影左一幅相呀
唉~仲比人叫柒頭= ="
我知我自己係柒~但係唔洗咁喎~

拎我張相黎玩~仲要比我睇我自己有幾柒~

洗唔洗咁呀~我好唔開心囉~

|