| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 4 日 星期日  |
| |
分類: 未分類 |
唉....星期日啦~聽日又要返學啦~
放假既時間過得真係快~
今日訓到成12點幾先起身= ="
之後就開機~整日記~整左我成個下晝~
先整得少少野~或者係我蠢啦= ="
整極都整唔好= ="
好啦~講返有咩唔同先~
就係轉左個背景啦~
跟住就.......唔記得左lu>3<呵呵~
佢今日都有係icq搵我~佢係5點半戈陣搵我
但我戈陣玩緊彩虹=o=""
過左成粒鍾先搵返佢~
鄧子今日剪個頭~呵呵~好搞野嫁~
好似人地訓醒左仲未梳頭咁~
利地亞戈個更加勁~成個李雲廸咁~
呵呵~好搞野呀

|
|
|
鄧O 於 2005-12-04 10:10 PM 發表:
|
網主回覆
係= =??
thx~不過比起其他人戈d仲係樣衰=o="" Posted at 2005-12-05 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|