今日好涷呀>3<差D涷屎
今日放左學之後同成班人打波~
咁呢..今日就同平時唔同....因為多左兩個f.2既~
但係唔知係咪因為佢地兩個好似有少少串= ="
搞到成班fd都唔打=3=(好無奈呀....)
係呀~琴日唔記得講返依家呢個新位點呀 = ="
星期五就調左位~比人調坐係中間戈行最尾戈個位=o=
隔離戈個係呀winki哥(<--唔知佢個名係咪咁串= =")
前面就係呀祖傑哥=o=""祖傑哥隔離戈個就係一塊大"木八木八"
真係慘呀佢 呵呵~不過都唔關我事既~呵呵