今日放左學之後練排球~
練打中間戈個位~打極都打唔好呀~慘慘......
佢叫我唔好轉身打波嗎~要轉身打戈d比後面打~
咁之後戈幾球我要轉身戈d都冇打~比後面戈d打~
但係佢又問我做咩縮~佢地講晒啦= =
唔洗打啦~唉.......無奈
維有聽日去練波戈陣練好d啦~=o=