好多日都冇打日記啦= ="
今日開始放聖誕假啦~
呵呵~好開心呀^3^
不過又要開始溫書lu!~
講返今日啦~今日返學校睇四社歌唱比賽~
同埋戈個唔知咩咩表演=o="
首先我地就係hall度睇戈個唔知咩咩表演~
其中有一part係請form5既畢業班跳舞~
5A跳得最好呀^3^~5C有我鍾意戈個呀^3^
但係就跳得差左D=o="
不過是但啦Orz~
之後睇完呢個之後~就去左hall底睇四社歌唱比賽~
悶到嘔~所以就係咁"打喊路"

之後12點半放~但係我地仲留係學校~
話講鬼故喎~(正爆呀^.^)
之後冇講鬼故- -"變左上網搵返新城電台d鬼故黎聽~
聽左冇耐~校工就入黎話要鎖門啦~
跟住我地就去左狄狄屋企個平台玩~
玩左陣~就上埋佢屋企~佢屋企有些少恐怖= ="
之後我同鄭bo..呀嬋....坐左冇耐就走左啦~
淨返鄧o同蘇婉宜仲有狄狄.....
之後聽返佢地講~話狄狄間房爆玻璃喎=o="
今日行程係咁多..........
仲有......頸巾織好lu~
但係仲未諗到比邊個=o="
|